Social

6 redenen waarom je bedrijf Social Media nodig heeft


6 redenen waarom je bedrijf Social Media nodig heeft

Er is absoluut geen afbreuk aan het bereik en de effectiviteit van sociale media marketing. In feite geloof ik zo veel in de kracht van sociale media en het voordeel dat het aan bedrijven kan bieden (wanneer ze correct zijn), dat mijn bedrijf een volledig beheerde sociale media marketing service heeft ontwikkeld die effectief en extreem betaalbaar is. Om eerlijk te zijn, kan een bedrijf het zich niet veroorloven om dit niet aan te melden.

Ik gebruik dit blogbericht niet als een pitch. De dienst zal zich verkopen - de aangeboden waarde is dat duidelijk. In plaats daarvan wil ik de redenen bespreken dat uw bedrijf volledig beheerde sociale media marketing nodig heeft. Er is absoluut geen geldige reden waarom uw bedrijf geen social media marketing zou moeten gebruiken om het merkbewustzijn, de leads en de verkoop rond de klok te sturen. Laten we hierin duiken.

1. Uw tijd moet worden besteed aan het uitvoeren van uw bedrijf.

Denk aan hoeveel sociale netwerken deze dagen bestaan. Als u probeerde een actieve aanwezigheid bij hen te houden, zou u geen tijd hebben om aan uw bedrijf te runnen. Het gebrek aan aandacht zou uiteindelijk uw ondergang en ondergang zijn. U heeft verantwoordelijkheden die belangrijker zijn die verband houden met de dagelijkse werking van uw bedrijf dat uw aandacht bewijst.

U kunt altijd een dedicated social media manager huren om alles te verwerken. Hoewel dit goed klinkt, heb je echt de begroting om een ??nieuw voltijdsalaris en de daarbij behorende casts op te nemen, zoals voordelen en extra ruimte om een ??nieuwe medewerker te huisvesten? Ons duurste en meest uitgebreide social media marketing plan is $ 237 per maand. Dat is jaarlijks minder dan drie duizend dollar. Het huren van een full-time social media manager kost je meer dan dat voor een maand. Het was erg belangrijk voor ons om een ??plan op te stellen dat een uitzonderlijke waarde zou bieden tegen een prijs die elk bedrijf kon veroorloven - omdat elke onderneming een aanwezigheid van sociale media nodig heeft om deze dagen concurrerend te blijven.

2. Social laat je toe om je merk op een niet-opdringerige manier te bouwen.

Er zijn tal van manieren om leads en online verkoop te genereren. E-mailmarketing is nog steeds zeer effectief en u kunt uw advertenties direct voor uw doelgroep plaatsen met betaald zoeken. Wanneer een consument een promotionele e-mail ontvangt of uw PPC-advertentie ziet, weten ze dat u ze iets wilt verkopen. Dit is prima, het is hoe het bedrijfsleven werkt. Maar met een goed doordacht social media marketing plan kun je op een zeer niet-opdringerige manier markeren.

Wanneer u klaar bent, trekt u nieuwe volgers aan op uw sociale media profielen, omdat ze geïnteresseerd zijn in de inhoud die u plaatst, niet noodzakelijkerwijs een speciaal aanbod. Dit is de reden waarom sociale media beïnvloeders zo'n hot commodity zijn. Ze hebben miljoenen volgers die automatisch alles wat ze posten. Als een consument wordt geïntroduceerd door een social media influencer die ze volgen, wordt er een directe geloofwaardigheid vastgesteld. Zij vertrouwen, en zijn geïnteresseerd in het merk omdat ze van hen geleerd hebben van iemand die ze opzoeken en bewonderen.

3. Social media marketing creëert merken en promotors.

Naarmate uw social media-publiek groeit, is het aantal potentiële merkers en promotors die uw merk voor hun sociale verbindingen kunnen introduceren. Als ze hun sociale inhoud delen en delen, zien ze hun volgers. Zij kunnen hun vrienden ook in uw sociale inhoud markeren en nieuwe potentiële klanten introduceren aan wat u aanbiedt.

Dit levert dezelfde geloofwaardigheid op als ik hierboven heb genoemd. Wanneer je vriend je voorstelt naar een nieuw product of een nieuw restaurant aanbeveelt, vraag je ze af? Gewoonlijk niet goed? Je vertrouwt op hun mening en oordeel. Daarom is het zo waardevol om een ??zeer gerichte en loyale follow-up op sociale media te bouwen. Veel bedrijven zullen zich alleen richten op volgelingstelling en denken dat het indrukwekkend lijkt. Wilt u liever 50.000 volgers met een lage betrokkenheidsverhouding of wilt u liever 3.000 volgers die zich bezighouden met uw merk op sociale media en geld uitgeven met uw bedrijf?

4. Social media marketing kan leiden tot 24 uur per dag.

Het geweldige ding over sociale media is het vermogen om 24/7 te promoten en te converteren. Als u een online bedrijf heeft, kan u verkeer en verkoop duren en als u fysiek bent, kunt u merkbewustzijn bouwen, terwijl de deuren gesloten zijn. U past de campagne aan volgens type bedrijf en de algemene campagnedoelstellingen.

Al onze marketingprogramma's voor sociale media zijn aangepast. Een online winkel voor e-commerce kleding kan op elk gewenst moment de verkoop genereren. Dus, de hele social media marketing campagne is ontworpen rond het opbouwen van merkbewustzijn, terwijl ook het verkeer naar de website wordt geduwd. Een campagne voor een lokale pizza-plek zal een beetje anders zijn, met de nadruk op het verplaatsen van locatiebezoeken tijdens de bedrijfsuren, en het opbouwen van merkbewustzijn en het volgen van volgers om hun vrienden tijdens de spitsperiode te markeren. Zelfs als het bedrijf fysiek gesloten is, zijn de branding en promotie mogelijkheden overvloedig.

5. U kunt echt zinvolle afspraken maken via sociale media die niet kunnen worden gedupliceerd via traditionele reclame.

Sociale media stelt u in staat om een ??meer persoonlijke verbinding met uw publiek te krijgen. Het geweldige ding over sociale media is het vermogen om uw publiek achter de scène informatie te voorzien. Korte Instagram videoclips van kantoorcultuur en achter de schermen informatie kan snel een eenmaal saai merk maken in een bedrijf dat mensen willen volgen op sociale media. Geen ander advertentieplatform stelt u in staat om dergelijke persoonlijke afspraken te vormen.

Wanneer een consument een media-banner ziet, zien ze het bedrijf en het aanbod, niets anders. Ze hebben geen idee van wie er achter het bedrijf staat of waar ze voor staan. Met sociale media kun je een verhaal vertellen dat je merk lijkt meer menselijk te zijn. Dit soort zinvolle verband is wat consumenten tot levenslange merken ondersteuners maken.

6. Je krijgt waardevolle inzicht in het publiek vanuit sociale media.

Een succesvolle social media marketing strategie is ontwikkeld door veel testen. Het is niet iets dat je opzet, een knop indrukken en terugzitten en de beloningen verzamelen. De informatie die we kunnen verzamelen uit Facebook-inzichten en Twitter-analytics, kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt om niet alleen de marketingstrategie van sociale media te verbeteren, maar ook andere online marketingcampagnes te verbeteren.

Zo veel komt er uit op sociale media - het is een platform dat uw bedrijf actief moet prospekteren. Bijna elke consument die uw bedrijf moet richten is actief op sociale media. Door middel van slimme strategieën kunt u uw merk recht voor hen plaatsen en gebruik maken van de beschikbare gegevens om uit te vinden hoe ze reageren. Sociale media is zo'n krachtig meetinstrument. Als u zijn kracht niet gebruikt, moet u uw online marketing serieus herzien en herstructureren.

Conclusie

Gewoon en simpel, je verlaat geld op tafel en voorkomt groei, als je sociale media negeert. Ik begrijp helemaal dat niet elk bedrijf de tijd en energie heeft om aan sociale media marketing te wijden of een voltijdse medewerker te huren om sociale interactie te beheren. Dit is de precieze reden waarom we betaalbare programma's hebben ontwikkeld waarmee u kunt richten op het runnen van uw bedrijf, terwijl uw social media aanwezigheid en marketing inspanningen duren.